Fotboll

Idag har det varit sportlovs fotboll för hela slanten. Gick dock inte så bra för min flickas lag men huvudsaken är att dom har kul och det har dom. Är så roligt att titta på alla som flockas runt bollen, det blir liksom alla på samma ställe =)

Imorgon sista dagen med sovmorgon (helgen också förstås) men i veckan innan det är dags att återgå till vardagen igen med en massa stress på mornarna. Suck inget som jag tycker speciellt mycket om. Man känner sig mycket sämre som förälder när man måste stressa på barnen varje morgon så nästan varje morgon slutar med en massa tjafs. Tänker varje kväll att i morgon ska jag hålla mig lugn men det är inte lätt, men men...

Dax för lite TV innna sängen kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0