Vinn spikmatta och Omega 3



www.sundaomega3.se

Jag är med och tävlar om en spikmatta och omega 3 tabletter hos TuMadre vill verkligen vinna då jag har väldigt svårt att sova på kvällarna eftersom jag inte kan slappna av och jag har hört att ligga en stund på en spikmatta hjälper till så att man lättare kan slappna av. Det vore guld värt då jag ständigt är trött. Tror också att omega 3 skulle hjäpla mig att bli mer pigg och få helt nya kraftr som det var länge sen som jag hade.

Håller alla mina tummar och tår då detta skulle göra mig till en helt ny människa vilket skulle göra hela min familj gladare.

Tävlingen hittar ni hos TuMadre och den avslutas 15/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0