Jaha nu ska man försöka sig på att blogga

Har länge tänk att man kanske skulle ta och börja blogga, men allt tar sån tid när det gäller mig. Vaknade i morse och tittade ut på detta tråkiga väder och tänkte att detta är den perfekt dagen för starten på mitt bloggande,

Jaha och vem är jag?? Mamma till två underbara barn 8 och 2 år gamla. Väntar ytterligare ett underverka som beräknas komma om ca 5 veckor. Lääääängat så tills det är klart för nu börjare det bli segt och tungt.

Tänkte försöka vara med och tävla i en blogg som jag har läst så nu får vi se om jag gör rätt:

Tävling hos Therese




"Jag tävlar om "mina första kläder" från
LiandLo i Thereses Blogg
TÄVLA HÄR DU MED"


Tävlingen avslutas den 11 juni kl 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0