Buzzning av Vanish pordukter

Jag hade turen att bli utvald av Buzzador att få buzza produkter från Vanish. Man skulle då utföra ett fläcktest hemma för att se hur produkterna fungerade.
 
 

Jag tog och kladdade ner trasan som följde med med ketchup, senap, oboypulver som jag blandat i lite lite mjölk, soya och foundaition. Var övertygad om att flera av fläckarna skulle vara svåra att få bort.
Jag tog vanish sprayen och förbehandlade fläckarna och så tog jag vanishpulver ihop med tvättmedlet och så här blev resultatet!!
 
 
Som ni ser så ser trasan som NY ut. Alla fläckar försvann, helt suveränt tycker jag. Trodde att bla sojan skulle synas men icke. Rekommenderar vamt alla att använda Vanish produkter. Det kommer jag absolut försätta med!!
Tack Buzzador för att jag fick chansen att testa Vanish
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0